duminică, 12 iunie 2011

Cap 2 - Highschool

Petrecerea a fost uimitoare . M-am distrat , insa inca ma doare capul de la atata bautura. Recunosc ca m-am lasat dusa de val . Insa Alex m-a adus acasa , nu stiu ce m-as face fara tipul asta ! Cred ca o sa fim buni prieteni..
Dupa aceasta cugetare am cazut moarta din nou in pat si am dormit inca vreo 5 ore. Record personal !


Peste 2 zile ..


Luni , 15 septembrie 


Uraa , prima mea zi de scoala ! Ce fericire . 

Alex s-a oferit sa ma duca cu limuzina la scoala dar nu vreau sa par o inganfata asa ca am ales sa iau un taxi . La prima vedere , liceu arata foarte bine . Dupa ce am facut o tura pe la secretariat unde am primit o harta si orarul pentru urmatoarele zile , am inceput sa explorez cladirea. Era foarte mare si avea de toate ! Nu , pe bune , chiar de toate. Avea cantina , si sala de cinema , cica pentru filmele educative , ma rog , avea vreo 3 laboratoare de chimie , un cabinet foarte mare si spatios de engleza, 2 sali de spaniola , 1 laborator de chimie , 2 laboratoare de biologie , internat , vreo 25 de sali de clasa , coridoare care pareau sa nu se mai termine , si vreo 10 bai din cate am inteles eu . Aaaa si 2 sali de sport si una de inot. Si teren exterior . Ma gandeam sa ma bag in grupa de majorete , ar fi o chestie interesanta. 

Mi-am citit orarul , si am vazut ca prima ora aveam romana cu Domnul ... Abracovici . Hmm , interesant nume . M-am indreptat spre sala mea de clasa si m-am asezat intr-o banca libera . Erau banci de cate 2 persoane , si langa mine s-a asezat o fata mica de inaltime (cam 1, 65 dupa aprecierea mea ) , tunsa scurt , stil pixie , par blond , avea o figura simpatica , niste ochi caprui deschis si buze subtiri . Era machiata cu putin rimel si un ruj in culoare naturala . 
-Buna ! m-a salutat ea zgomotos
-Hei , am spus eu pe un ton normal
-Numele meu e Elena . E ocupat locul asta ?
-Hmm, nu . Poti sta . Eu sunt Anne , incantata .
-De asemenea. a raspuns ea zambitoare
I-am intors zambetul ... cred ca mi-am facut o prietena 


Dupa ora de romana aveam biologie . Ora de bio a trecut repede , si am vazut ca dupa aceea am engleza. Un coleg foarte simpatic m-a redirectionat spre cabinetul de engleza , si ca rasplata mi-a cerut numarul de telefon . I l-am dat , parea de treaba !
M-am asezat intr-o banca , pe randul din mijloc. Aici era banci de cate o persoana . In fata mea mai erau 2 persoane , o fata mica de statura , cu parul ca focul , si un baiat mai inalt , blond si simpatic.


Clopotelul sunase deja , si in clasa a intrat un tip aratos , inalt ( 1 .80 m ) , brunet , cu parul ravasit , ochi de un albastru infiorator , cu un corp extraordinar de bine sculptat , nu slab dar nici gras sau prea facut . Era perfect. Avea pe el o perehce de blugi inchisi la culoare , niste conversi albastri  in picioare , un tricou gri si o geaca de piele negra. In mana ducea un dosar si telefonul mobil . M-am uitat imprejur sa vad daca mai e vreo banca libera , si am observat in dreapta mea una neocupata. Ma asteptam ca tipul superb sa vina sa se aseze langa mine , ca eu sa ma pot holba la el , in timp ce probabil ca un profesor batran si respingator incerca sa ne predea engleza. Nici vorba de asta . Scumpul meu Mister Perfect s-a pus la catedra ! Cred ca a incurcat ceva , n-avea cum sa fie profesor !!


A lasat IPhone-ul pe masa , a luat o bucata de creta si  si-a scris pe tabla numele : "Robert Mark  " . S-a prezentat , si ne-a spus ca s-a nascut in Romania , insa a crescut in State , pana acum cand a deci sa se intoarca la origini. O fata mai indrazneata l-a intrebat cati ani are , el marturisind ca are 22 de ani. M-am inrosit toata cand s-a uitat in directia mea , si mi-am fixat privirea pe el pentru 2 secunde , dupaia mi-am schimbat-o. 


.... 
-Pentru data viitoare aveti de facut un eseu despre filmul "Mandrie si Prejudecata " , a spus el intr-un final. Sunteti liberi 

Am asteptat ca toti sa plece apoi m-am ridicat din banca mea si m-am dus la catedra. 
-Hmm , nu stiti de unde pot gasi filmul ? pentru ca nu il am acasa si sunt noua in oras deci nu prea stiu unde sa il gasesc. am zis eu timida
-Pai .. in cazul asta , o sa mergem maine in sala de cinema si o sa il vedem toti , a raspuns el nonsalant. E bine?
-Da , perfect ! am spus eu bucuroasa . Mulumesc mult 
-Nu ai pentru ce . Ne vedem maine , ok? m-a intrebat el politicos
-Desigur. La revedere
Nu a mai raspuns nimic , iar eu mi-am luat geanta pe umar si am plecat. Cred ca eram rosie ca semaforul cand am vorbit cu el . Doooamne e asa de frumos !


Marti , 16 septembrie 


Orele au trecut atat de repede , eu fiind concentrata pe ora de engleza. Cand am ajuns intr-un final in sala de cinema am observat ca am intarziat , si cu toate ca erau foarte multe locuri libere , m-am pus in ultimul rand , langa Robert .. adica , domnul Mark . Randul era liber , si eu am ales un loc care lasa intre mine si el 2 locuri libere. M-am dus la el si i-am soptit ca imi pare rau ca am intarziat , pentru ca filmul deja incepuse. Mi-a spus ca totul e ok si sa ma pun jos undeva. 
Incercam sa par interesata de film , dar cand il ai pe tipul asta langa tine nu prea ai cum sa nu te lasi distrasa de el . Ochii ii straluceau in lumina reflectata . Toata sala era intunecata , si era o sala mare . Cam de vreo 500 de locuri, si arata identic cu una de cinema !
Filmul tinea 2 ore , de aceea Edward ne-a luat de la urmatoarea ora , care era Biologie . La jumatatea filmului , el s-a mutat cu 2 locuri mai incolo , adica mai spre mine . Am ramas uimita si nu puteam sa mai zic nimic . Mi-am scos sticla de apa si am inceput sa beau usor , iar cand am pus sticla sub scaun am simtit cum i-am atins mana din greseala . 
-Scuze , am mimat eu din buze 
Singurul lui raspuns a fost un simplu zambet .


La terminarea filmului am avut o scurta conversatie cu el :
-Si ,cum ti s-a parut ? L-ai inteles? m-a intrebat el
-Aaa da , Elizabeth si Darcy au fost extraordinari ! 
-Asa mi s-a parut si mie . L-am mai vazut de multe ori , insa acum parca mi-a placut cel mai mult . 
Am schitat un zambet discret si am inrosit ( DIN NOU !) 


Dupa cateva zile de scoala , cand eram tolanita pe canapea , uitandu-ma la Tv , am auzit liftul . Din el a iesit tata , imbracat in costum , din nou , cu un aer serios .
-Buna tata !
-Hei Ann ! am primit un telefon acum cateva ore . De la un anume profesor de engelza...
Wtf? ce naiba ? de ce l-ar suna Robert pe tata? de unde are numarul lui? si oare ce i-a zis ?
- si..? am intrebat eu usor speriata
-Mi-a spus ca ai nevoie de meditatii la engleza. 
-Hmmm.. daca el zice. 
-A zis ca de acum veti face meditatii sambata in scoala , in cabinetul de engleza , de la ora 17:00 , daca sunt de acord , a adaugat tata
-Si tu ce i-ai zis ?
-Pai , am zis ca e ok , a spus el indiferent. 
-OK tata , cum zici tu !


Meditatii ? pe bune ? atat de proasta ma vede? Sau .. poate ... Nu , n-are cum ! 
Poate ... ? Nu nu , chiar nu se poate asa ceva. Nu mie 
Poate vrea sa se apropie de mine ? intrebarea asta mi-a invadat mintea pana a doua zi la scoala . 


Vineri , 19 septembrie 


L-am vazut pe dl Mark pe coridor si am fugit catre el incercand sa-l prind din urma .
-Pe bune , meditatii? am intrebat eu pe un ton iritat
-Aa, da domnisoara Anamaria . Foarte pe bune , a raspuns el cu un zambet
-Maine la 5? 
-Desigur . Vin-o la mine in cabinet maine . 
-Ok....


Sambata , 20 septembrie ora 16:00


O doamne ! cum sa ma imbrac? cum sa imi prind parul  ? cum sa ma machiez? pfff , cate sunt de facut . Am facut un dush si m-am dat cu o crema care miroase a zmeura , apoi mi-am luat pe mine un sutien cu dantela neagra si o pereche de tanga din dantela , tot neagra , o pereche de skinny jeans albastru inchis , cu un maieu rosu putin mai larg bagat in pantaloni , o curea maro, niste mocasini maro in picioare , un lant lung auriu cu ceva inimioare si tot felul de prostii si o geanta mica maro , foarte trendy , in care aveam un caiet si un pix.Mi-am prins parul intr-o coada in spate , si mi-am pus o pereche de ochelari de soare Ray Ban stil aviator pe ochi .  Si spre rusine mea , sau nu , un prezervativ , daaar care sta in permanenta in geanta , nu l-am luat pentru azi . Si da , inca sunt virgina . Surprinzator, nu? 
M-a bufnit rasul cand mi-am dat seama ca ma cert singura .


Cand am ajuns in scoala , am cautat cabinetul de engleza , si m-am uitat la ceas. Ajunsesem la fix . 
Am deschis usor usa de la cabinet , si am observat ca erau trase toate "rulourile" , deci nu se putea vedea inauntru . Robert era la catedra si corecta niste lucrari . M-a vazut cu coada ochiului 


-Intra te rog .. a spus el calm , dar pe un ton care ma excita .

4 comentarii:

  1. Hei,

    Am citit fic-ul tau si sunt de parere ca scrii foarte bine. Cu unele mici modificari pe ici pe colo ar fi superb!

    Astept o continuare! Te rog sa ma anunti pe blog atunci cand mai postezi. Eu nu prea am timp sa rasfoiesc blogurile, dar nu vreau sa pierd urmatorul capitol!

    Pupici,
    Theo~

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna A,


    Asa cum zice si Theo~ (si are mare dreptate) scrii bine, chiar foarte. Ce-i drept ca micile greseli aveam destul timp sa le reparam.

    Stii, ma bucur mult ca am dat de ficul tau.Ceva imi spune ca va fi foarte reusit si apropo, abia astept sa le continui si pe celelalte!


    Multa bafta in continuare.

    Hugs and kisses,
    Miri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Au drepate fetele ..
    Scrii superb .. :x
    Bafta in continuare
    Cine sunt personajele?
    - xoxo,Maddie
    PS:Cand pui urmatorul capitol?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult . Cat despre personaje , m-am gandit sa le las la voia voastra , adica sa vi le imaginati cum vreti voi . Dar daca chiar o sa fie mai multe "requesturi" poate o sa fac o postare cu personajele . :D Azi pun urmatorul capitol

    RăspundețiȘtergere