miercuri, 15 iunie 2011

Cap 3 - Prom





Am intrat in cabinet si l-am salutat politicos. Mi-am scos un caiet si un pix si am inceput sa fac niste exercitii pe care mi le-a dat el . Timpul a trecut atat de repede , cu toate ca eu mai mult ma holbam la frumusetea lui , neputand sa ma concentrez pe exercitii.

-Ne vedem maine la scoala , ok Anne?
-Da , desigur Rob... Domnule Mark , m-am corectat eu repede inrosind .
Am iesit din cabinet si mi-am dat o palma peste cap . Cum pot sa fiu asa de proasta?
De ce eram proasta? Pentru ca eu chiar credeam ca am vreo sansa la el . Adica , pe bune , el nu si-ar risca slujba pentru un copil de 16 ani , si poate e insurat , sau are o iubita , si eu n-am nici cea mai vaga idee .

Luni , 23 septembrie

Am venit cu taxiul pana la scoala , mi-a luat atat de mult sa ma hotarasc cu ce sa ma imbrac ca am intarziat la ora de Biologie .
Era o zi asa de frumoasa afara , incat am optat pentru pantaloni scurti .

In timpul orei de biologie , din difuzoare s-a auzit vocea domnului director :
-Buna dimineata , dragi elevi. Dupa cum bine stiti , balul sezonului toamna se va tine peste 2 zile , asa ca grabiti-va sa va cumparati bilete de la secretariat , cat inca mai sunt . Va urez o zi buna !

Toti elevii au inceput sa vorbeasca intre ei , si cu greu i-a mai calmat profesorul . Mintea mea era la Robert . Ma gandeam cate se pot intampla la balul ala ... Off , trebuie sa incetez cu prostiile astea , mi-am spus singura in minte , apoi mi-am luat cartile si am plecat deoarece se sunase de pauza.
Ma duceam catre dulapul meu , ca sa imi las lucrurile , cand am dat peste Elena .
-Buna , Ann . Ce faci? m-a intrebat ea bucuroasa
-Hmm , sunt bine . Dar tu ? am intrebat eu entuziasmata . Defapt ma prefaceam .. dar nu vruiam sa par nesimtita neimpartasindu-i fericirea.
-Si eu sunt bine . Stii ce ma gandeam .. ? de ce nu mergem noi doua la cumparaturi pentru bal ? adica , eu nu mi-am luat nicio rochie , si ma gandeam ca mi-ar prinde bine un sfat de la cineva care sa imbraca atat de bine ca si tine .
-Pai , multumesc Elena . Da , putem merge.
-Ok . Azi dupa ore ? suna grozav , a spus ea nelasandu-ma sa raspund .
Mi-a luat telefonul din mana si si-a memorat numarul in agenda.
-Sunama , a spus ea si mi-a trimis un pupic in aer !
-Ok .. am spus eu uimita.

In timp ce mergeam pe coridor , butonand telefonul , incercand sa ii trimit un email lui Alex , m-am lovit de cineva.
-Scuze , am spus eu rusinata.
-E ok , Anne  , mi-a raspuns el .
Am recunoscut vocea aceea sexy , si mi-am ridicat privirea . Era Robert. Nu am putut sa mai scot niciun cuvant .
-Deci , ne vedem Miercuri la bal banuiesc.. a continuat el
-Da , desigur .

Mi-am continuat drumul , ajungand in sala de sport , unde aveam urmatoarea ora .
Dupa ce am terminat orele am apasat butonul verde la numele lui Elena , in agenda.
-Hei  , a raspuns ea imediat
-Buna, sunt Anne . Ma gandeam sa mergem acum la cumparaturi . Te astept in fata liceului.
-Ok , vin in 2 minute .

Elena a iesit , si a ramas masca cand a vazut ca o astepta o limuzina neagra lucioasa.
-Wow , e a ta ? a intrebat ea in timp ce o studia cu atentie.
-E a tatalui meu , dar mi-a pus-o mie la dispozitie. Deci , unde mergem ?
-Pai , ma gandeam la Unirea.
-Ugh , am spus eu infiorata , amintindu-mi de ultima data cand am fost acolo la cumparaturi. Ce spui de AFI Cotroceni ?
-Desigur .. a spus ea , cu o urma de regret in voce.

In 15 minute eram in fata la Afi , gata sa devoram toate magazinele .
Am intrat in H&M unde am gasit 5 rochite , absolut superbe , insa eram nehotarata. Elena a gasit si ea vreo 3 si nu stia care se potriveste mai bine cu o pereche de pantofi pe care o gasise in alt magazin .

Dupa multe probe , si timp in care nu puteam sa ne decidem , am cumparat mai multe rochii , si mai multe perechi de incaltari .

Miercuri , 25 septembrie .

Ziua cea mare a sosit . M-am trezit , am facut un dush , iar pe la ora 3:20 , Elena era la mine , ajutandu-ma sa ma imbrac . Drept multumire am machiat-o . I-am facut un smokey eyes cu mov foarte dragut .
Parul ei arata mereu excelent , dar fiind scurt , oricum nu avea ce sa coafeze la el . Al meu l-am facut bucle , si l-am lasat sa cada pe spate. Iar la machiaj , mi-am facut tot un smokey eyes insa cu maro .

Anne 





<- Elena













Limuzina ne-a luat la ora 7:30 , iar la 7.50 eram in fata salii de bal . Am acceptat propunerea lui Bogdan , si am intrat in sala cu el , iar Elena cu un tip Eric.


Cum am intrat l-am zarit pe Robert , cu un pahar de suc in mana , care a parut deranjat cand m-a vazut la bratul lui Bogdan .
Dupa ce am facut poze , m-am dus cu Elena sa-mi iau ceva de baut . Acolo era si Robert . Spre fericire mea , Eric a invitat-o pe Elena la dans , iar eu am ramas singura cu Rob.
-Te distrezi ? m-a abordat el
-Da , sigur . E ... fain .
-Ma bucur . Si .. cine e tipul ala ? Prietenul tau?
-Aa , nu . E doar partenerul meu . Nu suntem impreuna
-Inteleg.
-Daca tot am ajuns aici .. unde e partenera ta ? am indraznit eu sa-l intreb
-Pai .. adevarul e ca nu am .
-Nici macar o iubita care sa te insoteasca?
-Nu ... a spus el calm .
Yeeeeeees! n-are prietena ! super . Acum tot ce trebuie sa fac e sa ma dau la el sperand ca nimeni nu o sa observe . Haha
-Unde sunt restul profesorilor ? am intrebat eu mirata
-Aaa , balul a inceput la ora 5 , deci multi dintre ei sunt deja acasa.
-Hmm , deci ai ramas numai tu ?
-Asa se pare , a raspuns el si dupaia a ras scurt
-Ok , eu ma duc pana la baie , mai vorbim . I-am spus eu repede si am tait-o spre baie .

M-am uitat in oglinda , mi-am verificat machiajul si m-am dat cu putin ruj . Apoi am auzit usa cum s-a deschis. M-am uitat curioasa , si l-am vazut pe Robert cum a intrat repede si a incuiat usa cu cheia .
-Ce faci ? am intrebat eu ironica

S-a apropiat de mine , fara sa zica un cuvant . Mi-a luat fata in mainile lui si si-a atins buzele de ale mele . Un milion de fluturi imi strabateau stomacul gata sa iasa. In momentul acela n-am mai gandit rational , raspunzandu-i la sarut cu afectiune .Am deschis buzele si l-am lasat sa preia controlul . Se juca cu limba mea , ii simteam aroma dulce , si nu ma mai saturam de el . Vruiam sa tina o eternitate.
A inceput sa ma sarute pe gat si sa traseze cerculete cu limba . M-a apucat de fese si m-a urcat pe blatul de la chiuveta.
Eu mi-am incolacit picioarele in jurul lui , si l-am tras mai aproape de mine . Am inceput sa ii ling buzele senzual , apoi m-a muscat usor de limba .
Jocul nostru parea ca nu se mai termina , iar eu eram in al 9-lea cer
.
Deodata , s-a auzit cum cineva incerca clanta de la baie . Am sarit ca arsa , aranjandu-mi rochia , in timp ce el isi punea cravata la loc .
-O Doamne , asta e de rau ! am spus eu panicata
-Sa asteptam , o sa plece.
Dupa 2 minute eu am iesit din baie , si l-am asigurat ca poate sa iasa si el deoarece nu era nimeni in preajma .
Mi-a luat telefonul din geanta si  a salvat numarul la el in telefon , apoi mi-a facut cu ochiul si a plecat.


2 comentarii:

  1. Super ..
    Mi-a placut mult :X
    Cand mai pui si la celalalt fic cap noi
    Bafta in continuare
    Si la mai multe ficuri si cap.
    Sa stii ca sunt foarte curioasa sa vad ce se mai intampla.
    - xoxo,Maddie
    PS:Adooor ficurile tale .. As vrea foarte multe cap

    RăspundețiȘtergere
  2. wow :O wow :O nu ma asteptam. Este absolut superb!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere