duminică, 12 iunie 2011

Cap 1 - Home , sweet home

Dupa ce am stat in Timisoara mai mult de 5 ani , am hotarat ce trebuie sa “evadez” . Deja ma saturasem de toata monotonia orasului … il stiam pe de rost , nu mai aveam nimic de descoperit.
Probabil crede-ti ca m-am mutat cu mama .. ei bine nu ! Ea are o afacere stabila in Timisoara , si , cu greu , s-a decis sa ma lase sa stau la tatal meu , care se mutase de cateva luni in Bucuresti , dupa divortul de a 2a sotie. Tatal meu este un om bogat , care conduce o afacere mare , si mai este si patron la nu stiu ce firma .. nu prea m-a interesat. Am vorbit cu el si am cazut de acord sa ma mut cu el la Bucuresti , pentru un nou inceput. 

Aaa , apropo , am 16 ani , ma numesc Anamaria si sunt singurul copil la parinti . Sunt inalta ( 1,74 m ) , slaba , culoarea parului meu este saten inchis el fiind lung cam pana la sani , ochii imi sunt caprui spre negru , am o fata cu trasaturi foarte feminine si delicate. Sunt frumoasa , chiar arat bine . Si nu pentru ca as incerca sa ma laud , pentru ca de obicei urasc cum arat , dar acum chiar sunt multumita de mine .

Joi , 12 septembrie
Am venit cu avionul pana in Bucuresti , deci am facut cam jumatate de ora din Timisoara, timp in care nici n-am putut sa ma plictisesc. Am aterizat pe aeroportul “Henri Coanda” , unde ma astepta tata.
Trrrr. Trrrr
-Buna tata , unde esti?
-Buna scumpo , nu am putut ajunge, sunt pe cale sa intru intr-o intalnire foarte importanta , dar am trimis o masina sa te ia . I-am dat numarul tau lui Alex care o sa te sune imediat ca sa va vedeti. Te pup , ne vedem spre seara
-Ok tata…. Si eu te pup .
Nici n-am ajuns bine si deja e ocupat .. Cred ca o sa trebuiasca sa ma obisnuiesc cu stilul asta de viata .
Trrrr.
-Buna Ana , sunt Alex , tatal tau m-a trimis dupa tine
-Buna Alex , unde esti?
-Iesi din aeroport si o sa vezi o limuzina neagra.

I-am inchis telefonul . A trimis limuzina dupa mine? Of tata tata , mereu ma rasfata. Nu ca nu mi-ar convenii.

Am vazut limuzina , m-am urcat in ea si am admirat “privelistea” in drumul spre casa. Dupa vreo 40 de minute de mers , si stat la cozi , desigur , am intrat intr-un cartier foarte frumos. Probabil era cartierul “bogatanilor” Bucurestiului. Limuzina a oprit in fata unui bloc imens , foarte modern . Alex a coborat din masina , mi-a luat bagajele si a intrat cu mine in “scara “ blocului , daca o puteam numi asa . Aveam portar, si tot tacamul . Era de vis ! Mereu mi-am dorit sa fiu bogata , iar la Timisoara mama m-a crescut intr-un apartament frumos , dar nu cine stie ce pentru ca nu a vrut sa ma rasfete.
Cladirea arata superb pe dinauntru. Am luat liftul , si Alex a apasat tasta 7 , dupa care a introdus o cartela. Liftul ducea exact in apartament , banuiesc ca deaia avea nevoie de aceea cartel , ca sa nu poata ajunge toata lumea.
Cand am ajuns sus , am ramas SOCATA. Apartamentul asta era absolut superb .

Era totul deschis , adica nu erau pereti care sa separe camerele. Cum am intrat am vazut un living imens , mobilat foarte frumos cu o canapea mare de piele intoarsa maro si fotolii in aceelasi material , cu un semineu extraordinar si o plasma gigantica. 
Bucataria era foarte moderna , si spatioasa , exact pe gustul meu. 
Era si o baie in care am intrat , curioasa cum era aranjata , unde am vazut un Jacuzzi foarte mare , oglinzi de jur imprejur , 2 chiuvete , si multe altele.

Am vazut niste scari pe care le-am urcat dupa ce i-am multumit lui Alex care mi-a lasat cartela si a plecat . Scarile duceau spre un hol , unde se puteau vedea 2 usi. Apartamenul era imens . Prima usa era de la un dormitor, care probabil urma sa fie al meu . Era vopsit in bej si alb , cu mobila de culoare bej , cu un pat mare si spatios , si foarte luminoasa. Aveam un geam mare , cat un perete , care imi oferea o priveliste extraordinara asupra orasului. Aveam si baie proprie , normal , si o iesire spre terasa , si inca o usa care dadea spre un dressing imens ! Uraaa !

A doua usa ascundea un alt dormitor mare si frumos aranjat , cu un pat mare care avea de asemenea baie proprie si iesire spre terasa.Totul era curat , si nu parea ca cineva ar fi locuit acolo.

Dupa ce am investigat cele doua camere am mai vazut niste scari care m-au dus la o alta terasa. Aceasta era absolute imensa , avea 2 piscine , un Jacuzzi , 2 mese , sezlonguri , si un fel de canapea exterioara , mare si plina de perne , langa un bar plin de bauturi , si tot felul de sticle . Iubeam apartamentul asta !

Dupa vreo 2 ore in care mi-am aranjat cam jumatate din hainele pe care le-am adus cu mine in dressing , pentru ca pe celelalte nu le-am mai vrut , m-am dus in bucatarie pentru ca mi se facuse foame. Frigiderul era plin asa ca am ales o friptura de pui cu putina salata de rosi si castraveti , si ca si garnitura , cartofi prajiti .

Dupa ce am mancat am auzit liftul asa ca am sarit sa il intampin pe tata.
De dupa lift , l-am vazut . Era inalt, brunet , cu o freza foarte aranjata , imbracat la costum ca de obicei , si cu o geanta de bussines dupa el . Am sarit in bratele lui si l-am strans tare. 

-Usor , te-ai cam ingrasat , ma strivesti ! a spus el pe un ton amuzat
-Hei , asa iti intampini tu iubita fica? I-am dat eu replica
-Glumeam, vino aici ! deci , cum ti se pare apartamentul ?
-Glumesti? E absolut superb , il ador !
-Ma bucur ca iti place . Pana la urma va fi casa ta multi ani de acum inainte !
Dupa ce am stat si am palavragit cam vreo jumatate de ora , in care i-am povestit tot ce a ratat de cand s-a mutat din Timisoara , el m-a anuntat ca pleaca.

-Cum pleci? Adica unde? Am intrebat eu nedumerita.
-Ma duc in apartamentul meu , cu 2 etaje mai jos.
-Apartamentul tau? Hmmm… si asta ce e ?
-Asta e apartamentul tau , draga mea !
-Waw , glumesti , nu? Pe bune ? Doamne , mersi ! Esti cel mai tare tata. Chiar nu stiam ce sa mai zic , m-a socat . Ma bucuram enorm . 

Dupa ce ne-am spus noapte buna m-am dus in dormitorul meu si m-am cufundat in lenjeria de pat pufoasa si am cazut intr-un somn imperturbabil pana cand alarma de la telefon m-a trezit , la ora 10:30 .
Am mancat ceva si apoi l-am sunat pe tata anuntandu-l ca vreau sa ma duc sa fac niste cumparaturi pentru cand incepe scoala . Adica haine , desigur ! El mi-a spus ca e ocupat toata ziua dar ca mi-l pune pe Alex la dispozitie. Ok , PERFECT !

Alex ma astepta jos , in limuzina , insa de data asta nu era el cel care conducea , ci un sofer putin mai in varsta. El statea pe bancheta langa mine . Nici nu observasem ieri cat de dragut  este Alex defapt. 

Era inalt , adica cam cat mine , 1.75 , avea parul blond si ochii verzi .

-Hei , tata mi-a zis ca ma vei insoti azi .
-Buna Ana . Da asa este , sunt la dispozitia ta.
-Ok noi nu prea am facut prezentarile calumea. Sa incep din nou , ma cheama Anamaria , dar imi poti zice Anne , am 16 ani , si ma bucur sa te cunosc. Un ras i-a scapat cand m-a auzit vorbind atat de serios.
-Alex , am 20 ani , si eu ma bucur sa te cunosc.
-Ce mic esti ! adica , eu vorbesc , scuze.
-Nu-i nimic , Anne. 

Am schitat un zambet si i-am spus soferului destinatia , apoi m-am relaxat pe bancheta limuzinei.
Peste 15 minute am ajuns la cel mai exclusivist mall din intregul oras , unde eu si Alex am hotarat sa facem cumparaturi.
Dupa ce am intrat in absolut toate magazinele si am chelutuit cam 5000 $ de pe cardul tatei , ne-am oprit la o cafenea pentru o gura de apa . Ma rog , nu apa.
-Buna , ce pot sa va aduc ? a intrebat chelnerita 

-Hmm, mie adumi un green apple  , am spus eu
-Si mie o apa minerala cu o felie de lamaie. Mersi , a continuat Alex.
Dupa ce am mai discutat cate ceva cu el in timp ce ne beam racoritoarele , am observat ca se facuse ora 7:45.
-Ahhh , ce repede a trecut timpul . Am oftat eu
-Glumesti ? Mi se pare o vesnicie , si car si vreo 20 de pungi dupa mine . Noroc ca am putut sa I le dam la sofer pe restul , pentru ca nu stiu ce m-as fi facut daca nu era el . A ras el de gluma facuta 

-Haide , nu e chiar asa rau . Iti multumesc mult pentru ca ma ajuti , am spus eu si l-am sarutat usor pe obraz.
A ramas nemiscat , iar eu am inrosit . Sper ca nu a observat asta !
Eram deja in limuzina cand mi-a venit o idée geniala.

-Alex , vreau sa ma duci la o petrecere in seara asta !
-Hmm , Ann , nu cred ca e o idée grozava , tatal tau m-ar omora.
-N-o sa afle . Mi-a spus ca pleaca azi din oras pentru cateva zile , la Belgrad , pentru ceva intaliniri. Deci avem pista libera.
-Off doamne , o sa ma omoare ! chiar vrei asta ?
-Sa mergem sau sa te omoare?
-Amanoua ! a spus el speriat
-Hmm , da … si nu , am spus eu pe un ton jucaus.
-Bine , facem cum zici tu ! a oftat el zgomotos .

Soferul ne-a lasat acasa , unde i-am spus ca ramanem . Am urcat in apartament si dupa in camera mea , unde l-am chemat pe Alex care tinea cam vreo 40 de sacose si muuulte cutii de pantofi .
-Deci , sa vedem , cu ce sa ma imbrac... am spus eu , pusa pe ganduri

Un comentariu: